جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

مدافع شهرخودرو: کم تجربه بودیم

  • کد خبر: ۱۸۱۶۸
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
مدافع شهرخودرو: کم تجربه بودیم
مدافع تیم شهرخودرو گفت: متاسفانه با اینکه از نظر امکانات شرایط خوبی داشتیم، اما چوب بی‌تجربگی‌مان را خوردیم.
به گزارش شهرآرانیوز؛ حسین مرادمند در خصوص عملکرد شهرخودرو در برابر پاختاکور، اظهار کرد: بازی در لیگ قهرمانان آسیا شرایط بسیار متفاوتی با لیگ برتر و بازی‌های داخلی دارد. به معنای واقعی کلمه در رقابت‌های آسیایی بی‌تجربه بودیم و همین بی‌تجربگی کار دست‌مان داد. اگر در گذشته در این رقابت‌ها به میدان رفته‌بودیم قطعا می‌توانستیم به نتایج بهتری دست یابیم.

وی افزود: از حمیداوی، مالک باشگاه تشکر می‌کنم، زیرا امکانات خیلی خوبی در سفر به تاشکند و البته سفر‌های برون‌مرزی قبل برایمان مهیا کرد. از پرواز بیزینس چارتر تا هتل مناسب، چه در تاشکند و چه در مرحله پلی‌آف همه چیز عالی بود، اما متاسفانه نتوانستیم به آنچه که برایش می‌جنگیدیم دست یابیم و شکست خوردیم.

مرادمند گفت: در سخت‌ترین گروه ممکن قرار گرفتیم. قهرمان عربستان و آسیا، قهرمان ازبکستان و صدرنشین فعلی لیگ امارات در گروه ما قرار دارند و حتی می‌بینیم استقلالی که هر سال در آسیا به میدان می‌رود و از تجربه کافی برخوردار است، در گروهی به مراتب بهتر از ما، نتایج خوبی کسب نکرده‌است. بازی در آسیا و در برابر تیم‌هایی که علاوه بر ستاره‌های خود، در اندیشه جذب بزرگانی مثل فالکائو هستند، سخت و دشوار است.

مدافع تیم شهرخودرو خاطرنشان کرد: امیدوارم در ادامه راه بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم، اما به هواداران قول می‌دهیم که در لیگ برتر دوباره به سهمیه آسیا دست یابیم و در بازی‌های آتی برابر نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس به پیروزی برسیم.

مدافع تیم شهرخودرو با اشاره به تفاوت سطح تیم‌های ایرانی و خارجی گفت: از همه نظر رقبا در حال تلاش و کار هستند و می‌بینیم که هر روز پیشرفت می‌کنند. نمی‌توان راحت در خصوص برد مقابل تیمی که چندین میلیون یورو قیمت دارد، صحبت کرد.

وی تاکید کرد: شاید اگر کمی تجربه بیشتری داشتیم، می‌توانستیم مقابل پاختاکور موفق‌تر عمل کنیم، اما نباید فراموش کنیم این تیم با ۲۰ امتیاز اختلاف به قهرمانی در لیگ ازبکستان دست یافته و تیم باتجربه و گران‌قیمتی است. به هر حال امیدوارم در ادامه با همدلی و تلاش بیشتر به بهترین نتایج ممکن دست یابیم.

مدافع تیم شهرخودرو گفت: سرآسیایی، سرمربی جوان و آینده‌داری‌ست و ارتباط خیلی خوبی با بازیکنان دارد. مطمئنم با دانش و تلاشی که او دارد، به زودی یکی از مربیان موفق فوتبال ایران می‌شود. فراموش نکنیم که با او توانستیم از مراحل سخت پلی‌آف عبور کنیم و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برسیم.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->